A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Полтавський фаховий коледж підприємництва і ресторанного бізнесу
(Полтавський комерційний технікум)

Циклова комісія соціально-гуманітарних дисциплін

Сучасний етап розвитку суспільства, інтеграція України до Європейського союзу ставлять якісно нові завдання в галузі освіти. Розглядаючи вдосконалення структури й змісту вищої освіти як одне із джерел підвищення її якості, необхідно враховувати не тільки проблему підготовки висококваліфікованої робочої сили на ринку праці, а також і мету фахової передвищої освіти, що передбачає інтелектуальний, морально-естетичний розвиток здобувачів освіти. Значення базової освіти в житті кожної людини важко переоцінити. Вона є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань.

Діяльність викладачів циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін є загальнонауковим фундаментом, тією базою у навчанні, яка допоможе засвоїти систему основних та спеціальних дисциплін, що дозволить кожному фахівцю  стати конкурентоспроможним на ринку праці.

Головна мета роботи комісії полягає у формуванні загальних та професійних компетентностей, підвищення рівня знань студентів, у поліпшенні якості підготовки спеціалістів.

Основними  напрямками роботи циклової комісії є:

  • організація і забезпечення підготовки за рівнем загальної середньої освіти;
  • розв’язання проблеми адаптації студентів нового набору відповідно до можливостей та індивідуальних здібностей кожного студента;
  • оволодіння необхідним вмінням висловлювати власні позиції, здійснювати літературний аналіз, історичні дослідження, розвивати ділові відносини, проводити різні мовні аналогії, узагальнення теоретичного матеріалу.
  • спрямованість навчального процесу на формування громадянської самосвідомості, розширення загального і професійного кругозору;
  • розвиток інтелекту та світогляду, забезпечення єдності навчання, виховання  та формування соціальної компетенції майбутнього фахівця;
  •  вдосконалення методики самостійної роботи студентів як фактору, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутнього фахівця;
  • вдосконалення методики різноманітних форм контролю знань та вмінь як одного з найважливіших елементів навчального процесу;
  • обов’язкова ґрунтовна підготовка до складання ДПА у формі національного мультипредметного тесту.

Науково-методична робота включає:

  • відкриті засідання циклової комісії і предметних гуртків;
  • відкриті заняття та виховні заходи;
  • розробка методичних матеріалів;
  • олімпіади, конкурси, вікторини;
  • круглі столи.

Фото без опису

Склад  циклової  комісії соціально – гуманітарних дисциплін:

Турбаба Андрій Миколайович – голова циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін, викладач, спеціаліст вищої категорії, звання «викладач-методист»;

Степанов Володимир Іванович – директор Полтавського фахового коледжу підприємництва і ресторанного бізнесу, викладач, спеціаліст вищої категорії, звання «викладач-методист»;

Кущенко Наталія Павлівна – зав. заочним  відділенням, викладач, спеціаліст вищої категорії, звання «викладач-методист»;

Щербина Ірина Володимирівна – викладач, спеціаліст вищої  категорії;

Бездітько Борис Миколайович  – викладач,  спеціаліст вищої категорії, звання «викладач-методист»;

Шульченко Марина Валеріївна – викладач, спеціаліст вищої  категорії.

Гришко Юлія Юріївна – викладач, спеціаліст другої категорії;

Викладачами циклової комісії постійно здійснюється  накопичення педагогічного досвіду, пошук  різних методів і прийомів використання сучасних педагогічних технологій для подальшого формування у студентів громадянської свідомості, духовності, професіоналізму особистості. Проводиться організація самостійної роботи, вдосконалюються її форми і методи, оновлюється методичне  забезпечення,  покращується система контролю та оцінювання їх діяльності.

Викладачі загальноосвітніх дисциплін активно працюють над формуванням ключових базових та професійних компетентностей у студентів технологічного та товарознавчого відділень коледжу.

Методична робота викладачів носить системний цілеспрямований характер, що сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу.   

Стратегія підготовки здобувачів освіти базується на принципах фундаментальності та цілісності надання знань, їх практичної спрямованості, індивідуалізації навчання, системного підходу. У центрі уваги індивідуальна робота викладачів циклової комісії зі студентами.

Досить продуктивним є використання пошукових, дослідницьких  методів, які допомагають зацікавити студентів до навчання, розвинути їх допитливість, розкрити особистість кожного студента, побачити раніше незнані задатки і здібності. Результатом такої діяльності є щорічні виставки творчо-пошукових робіт студентів.

Виховні заходи, студентські конференції, вікторини, які традиційно проводять викладачі циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін, заохочують студентів до навчання, пошуку цікавих фактів, розширення кругозору; сприяють формуванню майбутнього фахівця як різнобічно обдарованої особистості; загартовують характер; формують впевненість у собі, креативність, волю до перемоги, уміння зосередитися, знаходити правильні рішення в нестандартній ситуації під час спілкування, що допоможе молодим спеціалістам у майбутній трудовій діяльності.

Для забезпечення якості освітнього процесу обладнано спеціалізовані кабінети:

  • української мови та літератури;
  • зарубіжної літератури;
  • історії та географії;
  • основ правознавства;
  • психології та етики ділових відносин;

Фото без опису Фото без опису

Оновлення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів спонукають студентів до творчого та наполегливого навчання, використання на заняттях технологій  мультимедіа  робить навчальний процес цікавим, насиченим і сприяє формуванню соціальних, творчих та професійних компетентностей студентів.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено