A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Полтавський фаховий коледж підприємництва і ресторанного бізнесу
(Полтавський комерційний технікум)

Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

В сучасних умовах розвитку України життєво важливим є завдання формування гармонійної, ініціативної особистості з високим рівнем домагань, яка здатна спрямувати свої зусилля, здібності на суспільний прогрес нашої держави в усіх сферах на шляху інтеграції до європейської спільноти.

Перспективи розвитку вищої освіти передбачають поступовий перехід від пояснювально-репродуктивного типу навчан­ня до створення оптимальних умов для інтелектуального розвитку здобувача освіти, творчого застосування ним засвоєних знань, оволодіння методами самостійної пізнавальної діяльності, усвідомлення потреби постійно розвиватися і самовдосконалюватися. 

Значення базової освіти в житті людини важко переоцінити, вона є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань, формування особистості.

Природничо-математичні дисципліни – це комплекс навчальних предметів, які є необхідними для здобуття здобувачами освіти системних знань про навколишній світ і базою для всього подальшого навчання.

Головна мета роботи циклової комісії – підвищення успішності здобувачів освіти як запорука поліпшення якості підготовки спеціалістів, здатних в нових соціально-економічних умовах вирішувати питання економічної складності.

Важливим завданням викладачів циклової комісії є непросто накопичення у свідомості молодої людини максимальної кількості знань, але й навчити мислити, працювати з науковою літературою, використовувати базові знання для подальшої освіти.

 

Склад циклової комісії природничо-математичних дисциплін:

Соловей Валерій Анатолійович – голова циклової комісії природничо-математичних дисциплін, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії.

Петрова Людмила Миколаївна – заступник директора з навчальної роботи, викладач, спеціаліст вищої категорії.

Панько Інна Володимирівна – завідувач навчально-методичним кабінетом, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії.

Гуренко Віктор Павлович – заступник директора з АГЧ, викладач, спеціаліст першої категорії.

Степанова Інна Володимирівна – методист, викладач, спеціаліст вищої категорії.

Денисюк Олена Олексіївна – викладач, спеціаліст вищої категорії.

Кречетова Олена Валеріївна – викладач, спеціаліст вищої категорії.

Власенко Наталія Вікторівна – викладач, спеціаліст другої категорії.

Шеріпбаєв Сергій Рашидович – викладач, спеціаліст другої категорії.

Косолап Юлія Сергіївна – викладач, спеціаліст першої категорії.

Кошлата Юлія Петрівна – викладач, спеціаліст першої категорії.

Дахно Руслана Миколаївна – завідуюча лабораторією інформатики та комп’ютерної техніки, викладач, спеціаліст другої категорії. 

Основними напрямками та завданнями роботи циклової комісії є:

  • забезпечення базової підготовки для вивчення спецдисциплін на високому професійному рівні;
  • забезпечення структурно-логічного зв’язку кожної навчальної дисципліни та міжпредметних зв’язків;
  • методичне забезпечення кожної дисципліни.

На викладачів загальноосвітніх дисциплін покладено відповідальність по формуванню і розвитку особистості здобувачів освіти І курсу, так як випускник ЗФПО має здобути достатні навички самостійної роботи, вміння планувати свій робочий час і займати активну позицію по відношенню до професійної діяльності. Конкурентна здатність сучасного фахівця при високій мобільності технологій, непередбачуваності економічних процесів можлива лише при бажанні та вмінні вчитися самостійно протягом усього трудового життя, орієнтуватися в швидко плинних умовах життя. Процеси глобалізації в усіх сферах суспільного життя  вимагають від молодої людини вміння успішно та ефективно інтегруватися в різні соціуми, самовизначатися в житті, активно діяти, враховуючи постійні зміни на світовому ринку праці.

         Саме на першому курсі зі студентами потрібно так працювати, щоб виявити в них інтерес і зацікавленість до навчання. З цією метою викладачі використовують різноманітні форми і методи активізації пізнавальної діяльності:

  • на лабораторних заняттях з фізики та хімії здобувачі освіти працюють з робочими зошитами, що дає можливість приділити більше уваги фізичному та хімічному експериментам, аналізувати отримані дані, вчасно зробити висновки і відповісти на проблемні запитання;
  • на заняттях інформатики здобувачі освіти навчаються оцінювати один одного, задавати питання для перевірки вивченого матеріалу, вирішують проблемні ситуації, виконують тестові контролі знань на кожному занятті, що дає змогу протягом заняття розвивати творчі здібності та формувати практичні навички.

Нетрадиційні методи навчання, які використовуються викладачами циклової комісії, орієнтовані на підвищення мотивації щодо вивчення фундаментальних дисциплін, рівня професійної спрямованості здобувачів освіти, готують їх до вивчення спеціальних дисциплін, сприяють активізації навчання, розвивають їх здібності та інтелектуальні вміння.

Потрібно відмітити перевагу групових та ігрових форм навчання над іншими методами активного навчання, які дають, насамперед, можливість формувати такі якості, які іншими методами протягом короткого часу виховати неможливо, а саме: комунікативні здібності, професійну етику, вміння аналізувати і приймати обґрунтовані правильні рішення. Крім того, ці форми підвищують навчальну дисципліну, привчають здобувачів освіти до самостійної роботи з навчальною та науковою літературою, створюють сприятливі умови для формування творчої особистості.

Робота циклової комісії природничо-математичних дисциплін спрямована на забезпечення умов для повноцінного інтелектуального, соціального та морального розвитку здобувачів освіти. Розвиток молоді відбувається завдяки цілеспрямованому, систематичному і безперервному процесу удосконалення розумової, психічної, фізичної і професійної діяльності за допомогою відповідного навчального матеріалу, доцільного впливу та адекватної організації навчально-виховного процесу. 

         Викладачі циклової комісії працюють в тісному контакті, адже міжпредметні зв’язки відіграють важливу роль у підвищенні науково-теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти.

Методична проблема над якою працюють викладачі циклової комісії:  «Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі застосування цифрових технологій змішаного навчання під час викладання природничо-математичних дисциплін».

Сучасне оформлення кабінетів інформатики, математики, фізики, хімії, спортивної зали, оновлення матеріально-технічної бази лабораторій спонукають здобувачів освіти до творчого та наполегливого навчання, використання на заняттях технологій мультимедіа  робить навчальний процес цікавим, насиченим і сприяє формуванню соціальної, творчої та професійних компетентностей здобувачів освіти.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено