Циклові комісії загальноосвітніх дисциплін
Сучасний етап розвитку суспільства, інтеграція України до Європейського союзу ставлять якісно нові завдання в галузі освіти. Розглядаючи вдосконалення структури й змісту вищої освіти як одне із джерел підвищення її якості, необхідно враховувати не тільки проблему підготовки висококваліфікованої робочої сили на ринку праці, а також і мету передвищої освіти, що передбачає інтелектуальний, морально-естетичний розвиток студентів. Значення базової освіти в житті людини важко переоцінити. Вона є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань.
Діяльність викладачів циклових комісій соціально-гуманітарних та природничо-математичних дисциплін є загальнонауковим фундаментом, тією базою у навчанні, яка допоможе засвоїти систему основних та спеціальних дисциплін, що дозволить кожному фахівцю стати конкурентоспроможним на ринку праці.
Головна мета роботи комісій полягає у формуванні загальних та професійних компетентностей, підвищення рівня знань студентів, у поліпшенні якості підготовки спеціалістів.
Основними напрямками роботи циклових комісій є:
- організація і забезпечення підготовки за рівнем загальної середньої освіти;
- розв’язання проблеми адаптації студентів нового набору відповідно до можливостей та індивідуальних здібностей кожного студента;
- оволодіння необхідним вмінням висловлювати власні позиції, здійснювати математичні обчислення, хімічні дослідження, порівняльний аналіз, проводити різні аналогії, узагальнення теоретичного матеріалу;
- спрямованість навчального процесу на формування громадянської самосвідомості, розширення загального і професійного кругозору;
- розвиток інтелекту та світогляду, забезпечення єдності навчання, виховання та формування соціальної компетенції майбутнього фахівця;
- вдосконалення методики самостійної роботи студентів як фактору, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутнього фахівця;
- вдосконалення методики різноманітних форм контролю знань та вмінь як одного з найважливіших елементів навчального процесу;
- обов’язкова ґрунтовна підготовка до складання ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання із загальноосвітніх дисциплін.
Науково – методична робота включає:
- відкриті засідання циклових комісій і предметних гуртків;
- відкриті заняття та виховні заходи;
- розробка методичних матеріалів;
- олімпіади, конкурси;
- круглі столи.
Циклова комісія соціально-гуманітарних дисциплін
Склад циклової комісії соціально – гуманітарних дисциплін:
ТУРБАБА Андрій Миколайович – голова циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін, викладач, спеціаліст вищої категорії;
СТЕПАНОВ Володимир Іванович – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії;
КУЩЕНКО Наталія Павлівна – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії;
ЩЕРБИНА Ірина Володимирівна – викладач, спеціаліст першої категорії;
БЕЗДІТЬКО Борис Миколайович – викладач-методист, спеціаліст вищої категорії;
ГРИШКО Юлія Юріївна – викладач, спеціаліст;
РЕНДЮК Петро Григорович – викладач, спеціаліст першої категорії;
ШУЛЬЧЕНКО Марина Валеріївна – викладач, спеціаліст першої категорії.
Циклова комісія природничо-математичних дисциплін
Склад циклової комісії природничо-математичних дисциплін:
СОЛОВЕЙ Валерій Анатолійович – голова циклової комісії природничо-математичних дисциплін, викладач, спеціаліст вищої категорії;
ПЕТРОВА Людмила Миколаївна – викладач, спеціаліст вищої категорії;
ПАНЬКО Інна Володимирівна – викладач, спеціаліст вищої категорії;
ГУРЕНКО Віктор Павлович – викладач, спеціаліст першої категорії;
СТЕПАНОВА Інна Володимирівна – викладач, спеціаліст вищої категорії;
ДЕНИСЮК Олена Олексіївна – викладач, спеціаліст вищої категорії;
КРЕЧЕТОВА Олена Валеріївна – викладач, спеціаліст вищої категорії;
ВЛАСЕНКО Наталія Вікторівна – викладач, спеціаліст другої категорії;
ШЕРІПБАЄВ Сергій Рашидович – викладач, спеціаліст другої категорії;
КОСОЛАП Юлія Сергіївна – викладач, спеціаліст другої категорії;
ЄЛЬЧЕНКО Юлія Миколаївна – старший викладач, спеціаліст вищої категорії;
КОШЛАТА Юлія Петрівна– викладач, спеціаліст другої категорії;
ДАХНО Руслана Миколаївна – викладач, спеціаліст.
Викладачами циклових комісій постійно здійснюється накопичення педагогічного досвіду, пошук різних методів і прийомів використання сучасних педагогічних технологій для подальшого формування у студентів громадянської свідомості, духовності, професіоналізму особистості. Проводиться організація самостійної роботи, вдосконалюються її форми і методи, оновлюється методичне забезпечення, покращується система контролю та оцінювання їх діяльності.
Викладачі загальноосвітніх дисциплін активно працюють над формуванням ключових базових та професійних компетентностей у студентів технологічного та товарознавчого відділень коледжу.
Методична робота викладачів носить системний цілеспрямований характер, що сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу.
Стратегія підготовки студентів базується на принципах фундаментальності та цілісності надання знань, їх практичної спрямованості, індивідуалізації навчання, системного підходу. У центрі уваги індивідуальна робота викладачів комісій зі студентами.
Досить продуктивним є використання пошукових, дослідницьких методів, які допомагають зацікавити студентів до навчання, розвинути їх допитливість, розкрити особистість кожного студента, побачити раніше незнані задатки і здібності. Результатом такої діяльності є щорічні виставки творчо-пошукових робіт студентів.
Виховні заходи, студентські конференції, вікторини, які традиційно проводять викладачі комісій соціально – гуманітарних і природничо-математичних дисциплін, заохочують студентів до навчання, пошуку цікавих фактів, розширення кругозору; сприяють формуванню майбутнього фахівця як різнобічно обдарованої особистості; загартовують характер; формують впевненість у собі, креативність, волю до перемоги, уміння зосередитися, знаходити правильні рішення в нестандартній ситуації під час спілкування, що допоможе молодим спеціалістам у майбутній трудовій діяльності.
Для забезпечення якості освітнього процесу обладнано спеціалізовані кабінети і лабораторії.
Кабінет історії Кабінет української мови та літератури
Оновлення матеріально-технічної бази лабораторій спонукають студентів до творчого та наполегливого навчання, використання на заняттях технологій мультимедіа робить навчальний процес цікавим, насиченим і сприяє формуванню соціальної, творчої та професійних компетентностей студентів.