Звіт проходження навчальної практики здобувачами освіти груп ПТБ1/нс-2022 та ПТБ1/с-2023
Здобувачі освіти груп ПТБ1/нс-2022 та ПТБ1/с-2023 проходили навчальну практику згідно графіку навчального процесу з 17 березня по 15 квітня.14:50 18.04.2025
Україна – країна, яка тільки ще розвиває індустрію гостинності та сферу обслуговування і намагається підлаштувати її відповідно світових стандартів.
Професійна підготовка здобувачів освіти коледжу і відповідно професійна компетентність здатна зменшити розрив між вимогами сфери обслуговування й підприємництва та можливостями фахової передвищої освіти.
Під практичною підготовкою розуміють спроможність аналізувати, приймати швидкі рішення у реальних ситуаціях професійної діяльності із застосуванням знань, умінь та досвіду. Тому, якісне обслуговування та надання послуг і створення продуктів, що забезпечують естетичні та інші потреби споживачів, можливе на основі створення ефективної системи підвищення професійної компетентності.
Практична частина професійної підготовки фахівців готельно- ресторанної справи, харчових технологій і підприємництва та торгівлі нерозривно доповнює теоретичну, сприяє конкретизації і закріпленню набутих знань, розширює пізнавальні можливості, самостійність, формує практичну майстерність і навички. Оптимальне співвідношення теоретичних і практичних занять також дозволяє виділити значну частину часу для більш дієвої організації освітнього процесу, для ефективної підготовки фахівців, індивідуальній співпраці з викладачем, керівником практики. Це в свою чергу вимагає від майбутніх випускників фахової поліфункціональності, уміння володіти послідовним, логічним мисленням, мати високий рівень емоційно-комунікативних навичок та самоорганізації, вміти раціонально розподіляти робочий час, розширювати свій загальний і професійний кругозір. Поняття професійної компетентності випускника закладу освіти визначається, як система знань, умінь і навичок, важливих фахових якостей, що гарантують виконання професійних обов’язків на високому рівні. Складовими професійної компетентності майбутнього фахівця є такі, що передбачають здатність навчатися і самонавчатися; готовність до взаємовідносин, спілкування і професійного росту, здатність формувати стратегії готельно-ресторанної справи, харчових технологій, підприємництва та торгівлі з точки зору їх орієнтації на передовий досвід провідних закладів сфери ресторанного господарства та торгівлі. Згідно сучасних освітніх вимог якраз успішна професійна діяльність являється бажаним результатом і критерієм якості освіти. Звіт проходження навчальної практики здобувачами освіти груп ПТБ1/нс-2022 та ПТБ1/с-2023 14:50 18.04.2025 Звіт про проходження навчальної практики студентами групи ГРС1/НС-2023 11:19 15.04.2025 Звіт проходження навчальної практики студентами груп: ТХ 1/нс- 2023, ТХ 2/нс- 2023 10:14 11.04.2025 Звіт про проходження навчальної практики студентами груп ТХ1/с – 2023, ТХ1/нс – 2022 13:00 25.10.2024 Звіт про проходження технологічної практики 15:24 30.05.2024 Звіт про проходження навчальної практики груп ПТБ1/нс-2022, ПТБ1/с-2023 в V семестрі 2024-2025 н. р. 13:08 02.05.2024 Звіт про проходження навчальної практики студентами груп ТХ1/НС- 2021 і ТХ1/С-2022 11:29 04.03.2024