Науково практична конференція здобувачів освіти на тему: «Товарний ринок як сфера комерційної діяльності».
29 листопада 2024 року була проведена науково практична конференція здобувачів освіти Полтавського фахового коледжу підприємництва та ресторанного бізнесу на тему: «Товарний ринок як сфера комерційної діяльності».
Ринкові трансформації національної економіки відривають широкий простір для реалізації комерційних відносин і методів комерційної діяльності.
Саме комерційна діяльність, як один із важливих елементів ринкового механізму, покликана забезпечити ефективність товарно-грошового обміну.
Важливим каналом реалізації товарних мас і місцем концентрації торговельної діяльності є особлива форма здійснення торговельної діяльності – торгівля на ринках. Постійне зростання кола учасників і обсягів діяльності у торгівлі на ринках дозволяє виділити її як специфічне соціально-економічне явище в особливу галузь комерційної діяльності.
Для фахівців комерційної діяльності є досить важливою робота щодо вивчення товарного ринку – середовища, де проходить увесь комплекс взаємовідносин між продавцем та покупцем товару. Практична значимість досліджень ринкового середовища проявляється у тому, що комерсант може розраховувати на високі фінансово-економічні показники від своєї професійної діяльності тільки тоді, коли знатиме закони та правила функціонування ринкової інфраструктури, вивчатиме тенденції її розвитку, враховуватиме позитивні та негативні впливи товарного ринку на комерційну діяльність.
Мета заходу:
- поглибити та систематизувати основні поняття і терміни, теоретичний і практичний матеріал з теми: „Товарний ринок як сфера комерційної діяльності”;
- продовжувати розвивати пізнавальний інтерес і стійку мотивацію здобувачів освіти до вивчення комерційної діяльності;
- озброїти здобувачів освіти теорією розвитку товарного ринку та його інфраструктури;
- сформувати здатність знаходити та реалізувати рішення інтенсифікації і підвищення ефективності товарного ринку, як сфери комерційної діяльності;
- формувати стійкі знання з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, впливу ринкових чинників на ефективність комерційної діяльності підприємства;
- розкрити роль маркетингових досліджень ринку як початкової фази комерційної діяльності;
- формувати культуру спілкування, вміння висловлювати та відстоювати свою думку творчо застосовувати в повсякденному житті здобуті знання;
- формувати у здобувачів освіти професійну, комунікативну та інформаційну компетентності;
- розвивати логічне мислення;
- зорієнтувати здобувачів освіти на пошук найкращих умов здійснення ефективної діяльності суб’єктами товарного ринку.
23:26 03.12.2024